- Dit onderwerp bevat 1 reactie, 2 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 8 maanden, 2 weken geleden door
Michael Braam.
- 12 juni 2020 om 08:42
MartijnbrBijdragerZondag 7 juni is plotseling na meer dan 20 jaar betaalde klant te zijn mijn hotmail account geblokkeerd omdat ik de gebruikersvoorwaarden geschonden zou hebben.Ik dacht ik vul het formulier in wat daarvoor bestemd is. Maar vroeg mij tegelijkertijd af wat er dan gebeurd zou zijn.
Ik ben secuur met mij wachtwoord, heb een Authenticator tbv beveiliging op het mailaccount in gebruik en Onedrive waar ik ook voor betaal in gebruik.
Al mijn foto’s van m’n dochter welke nu 5jaar is staan op Onedrive de gegevensopslag van Microsoft.
Na 2 dagen nog niet iets te hebben vernomen heb ik contact opgenomen met Microsoft Nederland. Daar werd en kon ik niet geholpen worden.
Waardeloze klantenservice welke zeggen je niet te kunnen helpen. Het blijkt een Chaos te zijn bij Microsoft kon ik merken en kreeg ik te horen.
Dan maar afwachten en meerdere keren het formulier ingevuld door de link ‘aka.ms/compliancelock te volgen.
Ik ben nu 5 dagen verder en nog is er niets geregeld. Ik heb steeds minder vertrouwen in een goede afloop en ben in paniek omdat ik de voor mij belangrijke mail niet kan lezen en nergens meer bij kan.
Dit kan toch niet waar zijn!!
De onbereikbare en arrogante houding van Microsoft om dit zo te doen kan ik werkelijk niet begrijpen.
Ik zal alles eraan doen om Microsoft dit duidelijk te maken.
Gisteren contact opgenomen met Mevr Caroline Wouters van Microsoft Benelux Customer en Partner Experience Director bij Microsoft Benelux.
De Chaos bij Microsoft zal meespelen maar daar mogen wij als klanten niet de dupe van worden en hierbij is dit een grove schending van de AVG-regelgeving.
Ik wacht nog een aantal dagen waarna ik de nodige stappen zal zetten richting de media en pers alsmede de Autoriteit Persoonsgegevens en de Europese Consumenten Autoriteit.
In afwachting van de reactie van Microsoft
Dit delen:
- Klik om te delen met Twitter (Wordt in een nieuw venster geopend)
- Klik om te delen op Facebook (Wordt in een nieuw venster geopend)
- Klik om af te drukken (Wordt in een nieuw venster geopend)
- Klik om op LinkedIn te delen (Wordt in een nieuw venster geopend)
- Klik om te delen op WhatsApp (Wordt in een nieuw venster geopend)
-
Dit onderwerp is gewijzigd 8 maanden, 2 weken geleden door
Michael Braam.
- Replies
-
- 12 juni 2020 om 17:22
Michael BraamSleutelbeheerderMartijn,Even in het kort vanaf dit moment dat het fout ging.
Het gaat even om het moment waar iets gebeurde met het account/apparaat.Hotmail account
1. Hotmail account geblokkeerd omdat de gebruikersvoorwaarden geschonden zouden zijn;
2. Formulier ingevuld welke volgt wanneer je in deze situatie zit;
3. Wachtwoord wordt goed bewaard en er wordt een Authenticator gebruikt zodat alles goed beveiligd is;
4. Chat Support geen oplossing, wederom het formulier ingevuld;
—
* Inmiddels nog steeds geen reactie of oplossing, maar wel volledig buitengesloten
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.
Dit delen:
- Klik om te delen met Twitter (Wordt in een nieuw venster geopend)
- Klik om te delen op Facebook (Wordt in een nieuw venster geopend)
- Klik om af te drukken (Wordt in een nieuw venster geopend)
- Klik om op LinkedIn te delen (Wordt in een nieuw venster geopend)
- Klik om te delen op WhatsApp (Wordt in een nieuw venster geopend)