helaas hier ook geblokkeerd op mijn hotmailaccount, zonder duidelijke reden!
Aangezien ik mijn toentertijd opgegeven mailadres niet meee heb, heb ik via een alternatieve mail een beveiligingscode gekregen. Ik moest allemaal vragen invullen, zoals geb. datum, postcode, extra beveiligingsvraag enz. Deze weet ik allemaal 100% zeker maar helaas gaf microsoft aan dat het niet voldoende was om mijn account te deblokkeren. Nogmaals geprobeerd en ook aangegeven met wie ik nog gemaild heb + onderwerpen (best wat tijd mee kwijt geweest om dit allemaal te achterhalen). Helaas wederom een mail dat het niet voldoende was. Verder krijg je geen info wat er dan niet voldoende is…. ook op een andere PC dit meerdere keren geprobeerd maar helaas….
Super vervelend dit! Los dat ik nu al mijn vrienden en kennissen moet informeren heb ik ook veel accounts gekoppeld aan mijn hotmail…. ook foto’s en bewaarde mails die ik de afgelopen jaren opgespaard had ben ik nu kwijt! Baal ontzettend!
Microsoft gemaild, maar al wat gegoogeld en hoe ik het lees werp dit geen vruchten af en wordt het een kastje naar de muur verhaal…..